lunes, octubre 02, 2006

L'ESTANY

Bones, una entrada curteta però fanàtica (de moment només en Català). L’estany pàgina 95 i 97 de la guia. Noves vies i ascensions. Tal com heu comentat al blog del K entre la via 1 i 2 i travessant el sostre trobem la Primera Dosi 8a+ equipada per Martí Iglesies i Oriol Maraver. A més en Martí fa la primera ascensió.
En Martí també encadena (fent la primera) la via 5 que estava de Ae, quedant com a 8b i “revateixada” com a Nàstic de plàstic.
Entre la via 17 i 18 trobarem una via nova que és diu El codigo Berrinxe 7b+/c. Via molt bona, que també fa la primera a vista en Martí Iglesies.
Apa a trepar.

Martí a la primera dosi 8a+

Uri volant a la sortida de la primera dosi.









Oriol a la tècnica poco juntas 6b+









Martí volant a la sortida de la primera dosi.

16 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei! quines bones fotos!

Les vies, encara em queden lluny... :) :)

Ja les probaré més endavant, je je

un bou dijo...

Oleee visca els fanàtics manresans!!! jejeje

KTX dijo...

Eh, això sí que es un exemple a seguir, bruixes, tres ponts, calders. etc, etc, quantes vies obertes a diferents sectors amb una qualitat d’equipament excel•lent i compartides a tothom. Els companys de Manresa son el clar exemple del que toca, ni secretivos ni paranoies de graus. Equipen, fan les vies i comparteixen tot el que fan.
Un10.

Anónimo dijo...

Doncs llavors, moltes felicitats. Això es el que cal.

Endavant Manresa!!!!

Anónimo dijo...

Unes fotos brutals! Aquests si que estan forts!

Olé pels Manresans!

KTX dijo...

Ja que xanen les fotos he penjat 2 més.
gràcies.

Oriol Pascual dijo...

Ostres Ktx, l'Oriol és el nano que et vaig comentar que m'havia trobat a l'Alou, em va deixar aprofitar que tenia lka APNEA muntada per fer-li u topropillo i me la va anar explicar...molt bon rotllo i molot bon tio...


El MArtí, crec que el tinc vist quan era "`petit", per St BEnet...crec recordar veure'l tibar com un bou en una via det totxo Knijo, va fer la Garbatx un 7a de una xapa que molt poca gent ha encadenat,,,,quin bloqueig que tenia el tio!

Boniques fotos!

KTX dijo...

Hola Oriol, correcte bons xavals i penya fortissima.
Gràcies.

Anónimo dijo...

jo tmb he vist les vies noves de la font font freda, prò no se el grau. Hei, Ktx si o saps , penja-ho per akí així putser les nirem a probar, merci.

jortx dijo...

Bones K!

Et deixu el missatge aki pq al blog del Piri només poden publicar bloggers.

No se...trobu una mica incoherent que aki diguis visca els manresans i a l'altre blog rajis pel que diu l altre gent. Si t'interessen les ressenyes d Calders pots trobarles a Can Romu a Manresa no recordu a kin carrer.

El Cargolaire es un sector on encara s'equipa i moltes de les vies tenen menys d'un any (algunes menys d'un mes!!) per axo els graus pot se q no estiguin assentats del tot.

Dons res mes, salut i vine a provar les vies kuan vulguis!

Anónimo dijo...

Home amic meu, com diuen els castellans "lo cortes no quita lo valiente" (o una cosa semblant)

Tothom que obre una via té la meva felicitació. Tothom que amagi una zona té el meu retret (i compte! que no sé si els manresans ho fan).

Així doncs alguna persona es pot comportar (al meu parer) bé en un aspecte i malament en l'altre?

Doncs sí, obviament.

Un cas radical es el del xicot que va equipar mig Montanejos (no recordo el nom), que després diu que si s'edita una guía ho treurà tot... I així estan, sense guía d'aquest petit paradís...

Doncs mira, a aquest home, per una cantó el felicito per equipar i per la feina feta, per l'altre em sap molt greu aquesta actitut tan radical i em sembla censurable...

No sé si m'he explicat prou bé. Ja sé que es raro pero tots tenim punt positius i negatius al nostre curri. Es lo que hay...

PD: Per cert, t'agreixo que m'hagis avisa't d'aquest comentari. L'important, com diu un anunci, es poder parlar...

jortx dijo...

Bones de 9!

Trobu tot el que dius totalment respectable i fins i tot et dono la rao en alguns punts. L'unik q criticava jo era el "parla sense coneixer" ja que com tu mateix dius no saps com son tots els manresans en general.

Pero per axo esta internet....pq tots puguem informarnos i ia saps si et passes per calders seras ben rebut...com tothom

Anónimo dijo...

Tens raó, parlo sense coneixer i en aquest sentit, em disculpo.

No volía que el meu comentari al blog d'en Piri sonés tant irònic com va quedar.

KTX dijo...

Hola, Font Freda, si ens referim al desplom que hi ha just darrera del sector Font Freda 1, jo tinc una via que es diu Acceso denegado (dere del tot, xorrera) i el grau es mig tirant a alt. No estic al corrent de més vies, hi farè un cop d'ull.

Anónimo dijo...

A la Font Freda 2 (on hi ha el 4º i el 5º+) hi havia una via nova la darrera vegada que hi vaig anar.

Tenía parabolts fins a la meitat, després havía una fisura i no sé si es que la via estava a mitjes o es que es suposo que a partir d'allà has de ficar material...

També vaig veure la xorrera que comentes. Molt xula...

Anónimo dijo...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic