lunes, enero 22, 2007

Diumenge Casa Nova

Accés Casa nova
Refaig l’entrada.
Desprès de veure la dificultat que genera accedir al sector per la poca visibilitat del mateix i la complexitat de les explicacions, adjunto un plànol aeri amb les tres possibilitats que tenim per accedir al sector. Si agafem la guia per la pagina 106 complementarà la nostra informació.
Suggeriments:
Si aparquem a la Casa Nova, agafem com a guia una canalització de formigó que ens queda a la dereta, fins al final del camp, un cop arribem al final baixarem els marxes fins arribar a una espècie de clot per continuar en direcció a l’esquerra 50mt “s’intueix” fins arribar a un arbre prim caigut que el passarem per sota i continuant per la dereta i baixant desprès de fer uns 250mt aproximadament, trobarem una fita i un caminet petit que fa pujada que ens portarà a la canal del sector, baixarem per la mateixa i a mitja canal ja trobarem les primeres vies.
Espero que amb aquestes explicacions i el croquis pugeu gaudir del sector.

Bones escalades.


Accés Casa Nova

En roger que torna a gaudir dels racons de Berga i nosaltres de la seva companyia.

L'Uri fent de les seves. (Tumbate lu)

22 comentarios:

K. dijo...

¡Uhm! em fa vergonya pero no ho sé. ¿Casanova?

Per cert, no t'enfadis si parlem molt i escalem poc... :( :( :(

Ja voldría jo fer al contrari, pero no he pogut...

Jortx dijo...

Jo també voto per Casanova. A la primera foto sembla que es veu la canal de baixada al sector...

Va i per jugar una mica més la via que proveu és... Cacarot 7b?¿

KTX dijo...

K, jortx, molt bé, estem parlant de Casanova, i la via de l’Uri es cacarot, la del Roger es una que hi ha a l’esquerra. Coneixeu el sector? guapes vies. Personalment crec que es un sector fantàstic i amb unes escalades 10 estrelles, qualitat de roca i equipament.
K no m’enfado es un comentari sarcàstic tothom fa el que vol o el que pot. El títol fa referència a les voltes que donem a les coses quan en realitat no tenen importància i les que realment tenen importància ni les mirem. No se cojan la vida tan en serio que no van a salir vivos de ella.

K. dijo...

>No se cojan la vida tan en serio que no van a salir vivos de ella.

Buena frase.

Casanova la tengo semi pendiente. Sólo he hecho las vías de quinto grado de la derecha y el 6a+ y 6b+ que hay también allí.

Las que tienen mejor pinta (a la izquierda) aún están pendientes...

Jortx dijo...

Precisament vaig estar al sector per primera vegada aquest disabte a la tarda. Anàvem justos de temps i entre pitus i flautes només vam provar dues vies... però em vaig enamorar de la línia Ull de Poll. Voldria tornar-hi aquest cap de setmana mateix només per provar-la...

Tens molta raó quan dius: "a les voltes que donem a les coses quan en realitat no tenen importància i les que realment tenen importància ni les mirem".

Jortx dijo...

Ostia K anem sincronitzats :):):)

K. dijo...

Sí, je, je.

Ull de Poll te bona pinta, sens dubte, pero els 6c's també...

A veure quan tornem...

KTX dijo...

Jortx, jo vaig anar diumenge de poc no ens trobem, si vens aquest cap de setmana diguem el dia que si estic per Berga potser m’acosto, tinc un parell de línies pendents d’obrir i podem escalar junts. K estàs convidat.
A veure si amb el nou plànol li costa menys al personal arribar.

jd dijo...

Bones,

Jo he estat 1 cop a casanova. Les vies de V+ de la dreta no son gaire bones. Pero quan et fots a la paret principal la cosa canvia. El 6b Ull de poll es un 10 de via! super original. Despres vaig provar la mucielago fuerte i em va petar un pont de roca aprox. per la 4 xapa! escalada bastant variada.

Jo vaig fer la aprox al sector just abans de la corva baixant a saco per una la mini tartera que diu la guia. Costa bastant de trobar la senda desde la carretera pero si l'agafes es bastant rapid i directe.

Jo aquest diumenge estava a la gravera. Vaja dia de merda que va fer!

jd

KTX dijo...

Correcte JD, el accés més ràpid es el del revolt. Avanç era més evident però desprès de fer obres a la carretera van tapar l’entrada i costa intuir-la. Ja farem una marca i tornarem a condicionar el camí. Per dies freds Casa Nova es un sector molt arraconat i s’està força bé.

K. dijo...

KTX: La previsió aquest finde era pujar a Berga pero ens ho estem repensant, Potser hi haurà el col.lapse del segle amb tots els esquiadors buscant la neu caiguda...

Ja us diré.

Respecte als cinquens, hi ha algún de guapu pel meu gust, pero en tot cas s'agraeix tenir-los per escalfar.

Per cert, el primer 5º+, el que puja fins dalt, té una reunió que es una obra d'art:

http://photos1.blogger.com/blogger/6753/1084/1600/reunio.jpg

Jortx dijo...

Vinga K anima't!

Això del trànsit és una mica imprevisible, però si marxes de Berga abans de les 5 de la tarda (que és quan comencen a baixar els esquiadors) suposo que t'estalviaras follon... o no...

K. dijo...

Marta atmbé vol pujar així que suposo que ho anirem

K. dijo...

Confirma't, pujarem a Berga.

KTX dijo...

K,Jortx, a mi hem va be diumenge, anar a la casa nova, dissabte anem al clot de l'espassa Montgrony, que per cert esteu convidats.

Jortx dijo...

Doncs diumenge pots comptar am mi. Disabte al mati estic ocupat i a la tarda encara no se qe fare....potser moratona...

KTX dijo...

Ok dons a mig mati 11 aprox. estarem per casa nova.

K. dijo...

Intentaré estar a Clot de l'Espassa dissabte i Casanova diumenge pero dependrà una mica del fred. Marta no està per la labor de gelar-se (les dones sempre més centrades que nosaltres....)

KTX dijo...

La previsió es de sol i els dos sectors son d’hivern, crec que farà bon temps.

K. dijo...

Sou molt bona gent tots!

Va valdre la pena fer l'esforç d'acabar de refredar-me per coneixer-vos.

Avui no puc casi parlar i em fa mal tot pero no podía faltar!

KTX dijo...

K, no hem sorprèn que siguis tan correcte, avanç de coneixent ja creia que eres una persona respectuosa i prudent amb els demés.
Els teus comentaris als blogs ja et delataven.
Jo també vaig gaudir de la vostra companyia.
Gràcies per venir i recuperat aviat.

Jortx dijo...

On estan els meus modals...?¿ Sóc l'únic que no ha agraït res a ningú. Mal educat!

No no seriosament va estar un matí de puta mare i un ambient molt maco. Espero repetir-ho aviat.

Per cert Catx, molt bona idea dur el te calent per fer pasar el fred, me l'apunto, però recorda la meva tècnica del pijama ;)