martes, marzo 06, 2007

Regina l'altre cara de Bruixes

Cap de setmana a l’ombra, Regina ens atorga un raconet on gaudir de la nostre passió. L’altre cara de bruixes tan o més espectacular. Els de Manresa tornen a fer de les seves i tracen un bon grapat de vies, en Quim “com sempre” s’ha fet un fart, també hi ha alguna línia del Víctor. Els graus no son gaire assequibles, per escalfar 7b i 7c ja et posen les piles per desprès, si et queden, provar les línies de vuitè. El Xavi dies enrere encadena el fil dental 8b+, el dia del seu 40 aniversari (felicitats) l’Eloi fa el petit llengot 8a i l’Uri encadena al segon la vitamina n 7c+ igual que en l l’Itri, també gaudim de l’ascensió que protagonitza Isabel (una companya Francesa) que encadena la cadena de muntatge 8a+. Be deixo algunes imatges que valem més que totes les meves paraules.


Isabel a Cadena de muntatge 8a+


Eloi a Petit Llengot 8a


Xavier a Fil Dental 8b+

12 comentarios:

PGB dijo...

7b's per escalfar?!
Aixo per quan siguem grans :)

A tibarli i fins la propera Katx!

KTX dijo...

si PGB la veritat es que escalfes a punt de bullicio jajaja

Jortx dijo...

És una llàstima que tots els manresans no escalem tan bé com aquests :P

Les fotos són bones bones i la zona es veu acollonant...felicitats bou!

TRanki dijo...

Ipe Katx...

"stan lolos estos manresanos..."

On podem trobar les ressenyes del sector???

KTX dijo...

tranki, les ressenyes no tinc n'idea potser a www.canromu.com aviat les publicaran. De tota manera les que controlo son:
la primera de l'esquerra 7c (molt bona) la segona 7b de conti boníssima Vitamina n 7c+ (el nom esta anotat a la via) i les que surten a les fotos + la treva 8a també molt bo,el vaig provar i es un viote.

Grizzly dijo...

Despres de controlar les fotos d'Albarracin..., segur que tens més fotos, n'hi ha de bones, peró es clar el lloc es tan guapo que qualsevol fa bones fotos, je,je,je, de la zona de Regina, molaria alguna foto de la paret, una panoramica, peró , massa grau per mi!!

KTX dijo...

Grizzly mullat,deixat de graus i mullat.

un bou dijo...

oleeee Xevi!!! la bèstiaaa!! aket home si ke val, igual ke els santacatalines i tota la trepa de veteranus ostia ke als 40 tacus stan més forts ke mai i tenen els collons pelats de fer artifos d'escàndol i vies frikis duríssimes!

llarga vida a la BMA!

Fran dijo...

Hey Sensei!! a veure si em portes a escalar aquestes 7a però has d'obrir tu de primer que ja saps que a mi el que em va més es el bloc i no tinc gaire per mà els ganxos. Per cert ahir no vas venir al Romu...

KTX dijo...

EH bou del blok, quant vulguis anema a tivar-li, ja saps.
Dimarts si tot va bé tornarè per can romu i fotem unes series. i desprès papas con chorizo, jajaja.

el terrible dijo...

dissabte vaig estar a l'alou i he vist que han tornat a robar els mosquetons de les cintes d'apnea, pixie, etc...
no sé qui ha estat, però dimecres passant amb cotxe vaig veure gent penjada per aquelles vies...

KTX dijo...

Correcte, divendres vaig estar escalant i vaig veure que els aviant tret.
Crec que ha de ser gent de Berga o rodalies, canalla que comença a escalar i no tenen ni puta idea. Ja no deixo més cintes penjades. Treure la cinta i deixaré la xapa pelada. Es una llàstima però es lo que hi ha, som un col•lectiu obtús.
De tota manera gràcies per la informació.