miércoles, mayo 23, 2007

Reunió al Mestre

La via ja té reunió, just desprès de muntar-la van arribar els Manresans, Esteve, Tati, Albert, Pere i un company més. Quant vaig marxar l’Esteve i el company ja aviant fet un roc punt al mestre. La tercera xapa s’haurà de deixar una cinta fixa (perquè la robin els ineptes) ja que esta molt forçada i costa molt de xapar. Les altres tot i que allunyen es poden xapar bé.
Més info, referent a l’altre dia el bou de Manre, Martí, es va fer amb un bon roc punt a l’apnea 8b (la via que ara no té els mosquetons) esta que es surt.

11 comentarios:

Jortx dijo...

Felicitats per redescobrir la via! Des de sota es veia maca maca... com totes les de Casa Nova!

Quan sigui un manresà veteranu d'aquests que venen ja li fotré :P

KTX dijo...

Gràcies, però la via no es meva, es del Iñigo ja fa anys que esta oberta.
“Tranki” no et queda tant per provar coses, continua escalant i tot vindrà.

Jortx dijo...

Ja m'havies dit que no era teva. Per això he posat re-descobrir ;)

Un saludu crack!

el terrible dijo...

tanta polèmica amb els mosquetons que desapareixen a l'alou i ara heu tret la cinta que va deixar el xavi batriu (petri) al trallon per passar-la a la via nova. el nano la va posar pq va caure allà sense poder xapar, es va fer mal al genoll i no volia que li passés a ningú més...
ja sé que emprenya que et robin les cintes, però llavors fer el mateix no queda massa bé

KTX dijo...

Terrible, hem sembla que t'equivoques, la cinta de la via nova la vaig posar jo de les meves, cinta de roba Korda’s i mosquetons meus. Jo no hem dedico a treure cintes de les vies.
I si el Xavi va deixar una cinta, es la primera noticia que tinc, particularment crec que les cintes es tenen de deixar on realment fan falta.
No acusis amb tanta facilitat.

el terrible dijo...

ei, no t'equivoquis tu tampoc. jo només dic que el petri va deixar una cinta al trallon i que ja no hi és. hi va haver gent que va sentir com algú(no eres tu, era de la colla de manresa) que encadenava el trallón deia que aquella cinta no hi feia res allà i que se l'emportarien. ara n'hi ha una al mestre, i em sembla perfecte, només era un balanç de cintes posades/cintes desaparegudes. era pq tu conéixes a la gent de manresa i no estaria de més que els ho comentéssis, ja que has dit vàries vegades la ràbia que et fa que et robin cintes.
i qui decideix on realment fan falta les cintes? si ell s'hi va fer mal i va considerar-ho necessari perquè no deixar-li?

KTX dijo...

TERRIBLE, NO COMENT....no val la pena continuar escrivint xorrades.
Ja t'ho faràs.

el terrible dijo...

ja m'ho faig, a mi m'és bastant igual si et roben les cintes a tu o al petri, tampoc tinc el nivell per escalar aquest grau ni les cintes són meves...
però veig que el criteri de quines cintes estan ben o mal robades depèn de qui les hagi posat.

Anónimo dijo...

PUC ASEGURAR QUE LA CINTA DEL MESTRE ES DEL CATX I NO MOLA GAIRE ACUSAR NINGU PERO ES LE TERCERA VEGADA QUE DESAPAREIXEN LES DE LA APNEA I UNA MICA MES DE RESPECTE PER LA GENT QUE HAN EQUIPAT TANT PER QUE NOSALTRES POGUEM TIBAR NO ESTARIA MALAMENT ARA EL QUE EM DE FER ES OBRIR SECTORS NOUS ENTRE TOTS I DISFRUTAR ESCALANT

TETE dijo...

EL ANONIM ERA JO

el terrible dijo...

la meva intenció inicial era només obrir un debat sobre perquè la gent que roba cintes a apnea són uns ineptes i ningú no dóna importància a qui roba cintes al trallon. tot això ara s'ha convertit només en de qui és la nova cinta del mestre (que no poso en dubte que sigui teva).allà on vaig escriure "heu tret" hauria d'haver escrit "han tret", pq no et volia acusar a tu catx personalment, sinó als teus col·legues del bages que uns berguedans els van sentir dir que se l'emportarien pq allà no hi feia res, i l'endemà ja no hi era... si ens veiem algun dia d'aquests per patum ja en parlarem, que en persona és més difícil malinterpretar les coses i això s'està escapant de la intenció inicial.
salut!