domingo, noviembre 09, 2008

3er. Circuit d'Andorra d'Escalada Esportiva

Dissabte es va celebrar l’última prova del 3er. Circuit d'Andorra d'Escalada Esportiva.
L’Ivan i l’Àlex han fet gairabé totes les proves i el resultat ha sigut molt bo per ells.

L’Àlex Hernández va aconseguir fer segon en aquesta prova i assolir la primera plaça del circuit Andorra.
En David Morat va assolir la segona posició. L’Ivan Hernández a finalitzat el circuit en tercera posició.







Àlex recollint el premi de segon clasificat.






Ivan recollint el premi al tercer del campionat





Els tres campions.


A la categoria absoluta el circuit la guanyat l’Oriol Maraver i en categoria femenina l’Eugenia Navarro.






Uri recollint el trofeu





Fotos Yoli Ortiz


Agrair a la Federació Andorrana de Muntanyisme la seva organització i en especial al seus equipadors, asseguradors y col·laboradors, ha estat molt divertit tot plegat.
Felicitats bous!!!!!!!!!!!!!!!!

7 comentarios:

Anna dijo...

Esteu fets unes feres nanos, MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!
Catx, suposo que t'adones que ho tens magre davant d'aquesta canalla, no? La jubilació està a les portes...ja et veig fent de suporter abnegat, amb una baba com el mississipi i dient "son els meus fills!", je, je...
Moltes felicitats als papis per la part que us toca també!
Un petó familia!

Marieta dijo...

Ja hos saps... que per més que ho vulguis i ho intentis no pots ser andorrà! jajajajaja
Enhorabona als nenes

Duar 2 dijo...

I l'abuelet? Var fer argo?
Felicitats per la canalla i anar-los atxutxant (sesprespok!)

Anónimo dijo...

Es que estos enanos me tienen frito ahora ya hacen los bloques antes que jo i todo, pude si que me dedique a otra cosa bueno a la play todavia no me ganan jejejeejjejejejjejejejejjejejeje un saludo TETE COHETE

calferrer dijo...

catx!!
sóc la Carme!
com va anar x Targasonne?
res, que he vist la teva eficiència amb les fotos penjades de dissabte..i et volia demanar si en tens alguna on surti jo, si me la pots enviar ?¿!
el meu correu és crespiera@gmail.com

merci! fins la pròxima!

KTX dijo...

Anna gràcies, ja tinc clar que aviat seran ells que li muntaran les vies al seu vell, jejeje, ja m'agrada.
Sobrina, jo faré el que calgui per ser del país a on les compes son gratis i l’ambient es de lo millor que hi ha, visca el formatge...
eduar 2, ja saps que nosaltres tenim un paper més de segundons que d'altra cosa.
cohete apreta mas coño.
Gràcies a tots de part dels nens.

Roger dijo...

Bou! Com va tot? Vas tibant? Jo vaig sortint. A veure si conincidim alguna estona. Aquest finde potser puju a Casanova.

Fins aviat!