domingo, noviembre 07, 2010

Anfiteatre, imatges Gottam City







5 comentarios:

Anónimo dijo...

Bufff quines fotos més guapes nano!!! i quin tros de sector per cert. La via marcada (creus negres) que hi ha a l'"esperonet" central està acabada o és una via oblidada...? en saps alguna cosa? bé, a reveure aviat ktx.

Salut i metrus

chuek

KTX dijo...

bones bow, les creutes son meves i la veritat es que tinc que foradar-la un dia d'aquets.
salut animal.

Anónimo dijo...

ja em semblava a mi...
Ja ja ja!

Ferran Guerrero dijo...

Bones fotos i el sector em sona d'alguna cosa, com vaig disfrutar, pero com un boig, va ser un bon dia.

Ens truquem maquina.

Anónimo dijo...

Realment les fotos són guapíssimes, un paisatge increïble, realment la tardor és una explosió de colors.
Felicitats al fotograf i a l'escalador.